miss you honey ..

heeeej :)
veckan har varit braaaaaaaaaaaao, förutom att christoffer åkte såklart (a).
är så glad över att jag har skolan och mina vänner som får mig att tänka på annat.

Jag var och färgade håret igår hos min frisör men varken jag eller han blev nöjd så det blev omfärgning idag. Nu är jag äntligen nöjd och är inte blond längre, vilken jag tkr är skönt :).

en bild på den nya färgen till höger, LIKE IT !



Ikväll blir det en mys- fredag hos Hanna.
Dricka vin & äta ostbricka + film, gött !
Ska även sova där , eftersom det är rätt ensamt här ..

Jag och Älskling hade vårt första skype samtal iförregår
lite tårar kom det, saknar han redan som fan.
Men nu ska jag inte tänka på det
utan jag ska tänka på vilken kanon helg jag kommer att ha :)

Nä nu får maten vara klar , huuungriiig !
Ha en bra Helg (: TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0