partypinglorna

ÅH JAG BARA ÄLSKAR ATT VARA 18 !

fartfyllda utekvällar är vad som har hänt sen jag fyllde år , och jag bara älskar det ! Förutom att det är cpdyrt höhö (a).  I torsdags hade vi kräftskiva här hemma , MUMS !! trots det dåliga vädret så stack jag & älskling ner på B2 där vi träffade massa skojsigt folk och kvällen blev superbra ! Man mådde dock som man förtjäna dagen efter ..  Och efter att ha legat och segat hela dagen så från klockan 4 på dagen till klockan 8 på kvällen så tjata Lovisa & Jasmine på mig att jag skulle hänga med ut och om&om igen så sa jag NEJ jag orkar inte :( .. men de slutade inte och till sist var jag som gott övertygad och åkte hem till Lovisa. Där blev jag uppfixad av tjejerna och nästa sekund så satt vi på tåget på väg till Malmö ;D.. Först blev det några öl på lilla torg, på ngn pub där och sedan vidare till Chili , där vi hade super skoj och träffa om inte snyggingen själv Tim Rydeström som jag måste säga är SJUKT SNYGG i verkligheten. Tyckte inte han var så snygg i programmet mammas pojkar faktiskt. Menmen jag hade super skoj med tjejerna iallafall och ångrar inte alls att jag hängde med förutom att när jag vakna upp på morgonen så var jag superdupermega förkyld O_o ..  Men jag dör inte för det fast jag låg hemma hos älskling hela dagen bara och blev ompysslad med god mat och massage på kvällen ;* ..Idag är det söndag och imorgon börjar jag skolan på folkhögskolan . Är ganska nervös just nu när alla skolgrejerna ligger på sängen och jag kollar bara på det lite bekymmrat , men det ska nog gå bra ! är sjukt kär i min nya skolväska ialf. Det är då den snygga adidas väskan ni ser till höger ;)

här är då jag med mina partypinglor och Tim ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0