min helg och lite till

Ännu en helg har gått (:
Fredagen bestod av lite partaj hos älskling med emil,ahmad, macke & jacob
Hämtade upp syrran och sedan tog vi varsin cider på tre kronor så det blev en liten runda ute i lilla eslöv.
Jag och christoffer åkte sedan hem i med taxi och sov riktigt gott :).


LÖÖÖRDAAAAAAAG !!!
Då var det dags att fira Adam på hans Pink-pardy ;) .
Alla skulle ha något rosa på sig och grabbarna pimpa såklart även upp sig med rosa nagellack som Angelica fixade på dem. Kvällen blev fartfylld och jag hade riktigt roligt!
Här komma några sockersöta bilder från kvällen (:



Nu har söndag & måndag också gått. Och det har inte hänt speciellt mycket förutom mts med min babe och skola. Idag var det också skola och den var riktigt soft. Lektionerna bestod inte av så mycket jobbiga saker, skööönt ! Men var ändå helt trött efter skolan och det är jag fortfarande. Har kollat på 10 avsnitt av THE HILLS. Jag bara älskaaaaaar dem. Orkar ju inte vänta på att Mtv ska visa dem en gång i veckan.. Tur man kan fixa dem på annat sätt ;). Nu är klockan halv 10 och ska nanna nu snart.. TJINGELING :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0