hair extension on Miss fiia

Hejhajhajhaaaliiihallåååjaaa
Började skolan igår på folkhögskolan och nu har jag gått där i två dagar och jag trivs faktiskt ! Klassen verkar bra och de nya vännerna med =)! Imorgon är det aktivitetsdag så alla ska lära känna varandra så det ska bli skojsigt. När jag var i skolan så fick jag ett meddelande av emz att mitt löshår hade kommit, WIIE ! Ja ni läser rätt ! Miss Fia har skaffat löööshår O_o ..  satt och kolla inne på tradera häromdagen så tänkte jag att det skulle ändå varit lite roligt att ha löshår som man kan sätta i när man vill så kan man ha det när man ska ut och parta och så ju (: Och här nedan ser ni resultatet .



Är faktiskt rätt nöjd med det ! Men här är det lockigt och det är egentligen mycket längre under bilden så ska snart ta och platta och klippa det, hoppas jag bara inte fuckar upp det höhö.
Ikväll blir det mys med älskling som ska sova här (: Ha det fint, TJINGELING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0