FREAKING AWESOME !

Ja jag har ju inte skrivit sedan min födelsedag och har inte berättat hur freaking AWESOME den blev! Är verkligen nöjd över dagen och tackar alla som gjorde min 18 års dag till en helt fantastisk dag :)!

här är alla som ska ha tack för en super bra dag :)!


Det har dock inte hänt så jätte mycket roligt sen dess, veckan har varit lugn och den har mest spenderats med min pojkvän och i fredags blev det bio. Vi såg på trollkarlens lärling. Lite besvikna blev vi, trodde den skulle vara mycket bättre men den var ändå helt okej :). Eftersom fredagen blev lugn så blev lördagen lite mer roligare ;). Jag , Hanna & Emma stack till Slagthuset i Malmö på white summer edition och där var skoooooj. Tackar tjejerna för en bra kväll :). Idag blir det slappesöndag med film och godis :D

TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0