happy



såja, ännu en helg har passerat
i fredags skulle jag igentligen praktiserat men p.g.a ryggproblem så fick jag hoppa över det. Senare på eftermiddagen så blev det bak med maddie istället. Det var skoj !
på kvällen blev det 19-års firande av Hanna , grattis ännu en gång :).
Lördagen var också bra för då blev det först jobb med jessica fast jag var mega seg
och på kvällen blev det bio med thure, emma & philip. Vi såg på kick-ass,
en mycket bra film. Väldigt rolig !:D
Filmen varade i 2 timmar och när vi kom hem så tog det inte lång tid innan jag somnade. Idag är det en ny dag alltså söndag & jag ska till skäralid med syrran & christa med hundarna. Nu ska jag göra vid mig och sedan åker vi iväg :) , tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0