suprise

grattis min älskling på 18-års dagen

& tack för en bra fest  <3

 

i fredags blev det somsagt firande av Lovisa, väldigt trevligt & mycket skratt
morgonen därpå bestod av jobb med jessica. Så himla skoj att jobba med dig gumsan. Du är brabrabra ! när jobb var slut så blev det en powernap när jag kom hem och sedan vidare till Sara där det var överraskningsfest för Hanna, man kan ju säga att hon blev rätt överraskad. SUPRISE  ;). Var dock jätte trött så drog hem rätt tidigt & då blev det film och sedan somnade jag. Nu är det söndag och den ser inte så spännande ut för tillfället. Blir nog städning osv. Håller också tummarna så vi kan få åka till kreta på torsdag, annars blir jag väldigt ledsen.. ha det fint alla , tjingeling !


Kommentarer
Postat av: jessica

du är bäst gummman! <3

2010-04-22 @ 12:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0