glada dagar

detta är tillståndet av lycka där du tror att du drömmer
________________________________________________________________

igår var alla som hade skola lediga och därför passade jag på att ringa hit Lovisa & här bjöd jag på goda våfflor till frukost. Emma & philip åt också och även om det blev ett ägg för lite så blev de väldigt smarriga.
Efter några timmars umgänge med underbara Lovisa så blev det en lugn måndag här hemma i mitt nya rum. Jag beställde bilder som ska få dekorera min vägg så nu väntas de in. Bara en stor ram som fattas eftersom jag inte vill förstöra min vägg med 44 hål.
Idag är det tisdag och en dag närmare varma kreta. Åh vill åka nununu ! :D
Idag var jag också ledig eftersom jag är det varje måndag & tisdag vilket är väldigt skönt. Men det kan också bli rätt uttråkande ändå eftersom alla går i skolan. Men Thure kom hit efter han hade slutat och då åkte vi upp till skatteverket och fixa en skattesedel till mig så nu har jag skickat in alla papper till Uniflex så jag får någon lön på kontot. Även om det inte är mycket så är det iallafall något :).

Jessica skickade ett sms till mig tidigare idag och fråga om hon fick färga mitt hår den 20 april på hennes skola, det är väl något prov.
Så ska hon fixa till mitt hår eftersom det har tre färger. Så det gillas verkligen.
Blir perfekt eftersom jag åker till solen två dagar senare :D. Nu ska jag och emma snart laga mat. Det blir grekisk sallad med kött, mums ! (: tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0