give it to me baby, aha aha




Jag kunde inte hålla mig så nu är den beställd och förhoppningsvis kommer den innan helgen, LÄNGTAR !


Onsdagen har annars bestått av skolan och sen bara vila och ompyssling. Har unnat mig själv med en varm kopp te, ansiktsmask och fotbaaad, MMMM lyx.



Blev sedan idoltittande med syrran och klockan tio är det dags för kungarna av Tylösand. Älskar drama därför älskar jag programmet (: . Skånefruar är just nu på tv:n men tycker inte alls om programmet.
Tycker de skämmer ut vårt stolta skånelän haha .

Nä nu ska jag lägga mig i sängen och efter alla programmen ska jag läsa två kapitel av min svenska bok (:
Ha det bra people ! tjingeliiing ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0