this is how we do it


första bilderna jag lägger ut på mitt hår (:
ser faktiskt sämre ut i verkligheten för drog ner mättningen på bilderna haha (a)

fredagen igår blev ändå rätt lugnt :)
thure hämtade mig igår vid 7 tiden och sedan stack vi till Sara
där blev det en trevlig kväll, vi spelade spel & chilldrack lite, väldigt trevligt!
idag är det lördag och kanske ska med thure till Lomma och köra people, chilla sen hem
men vet inte om jag orkar så lutar faktiskt åt film & godis med Emma & Daniel ikväll.
Snart kommer iallfall Lovisa och ska lämna pengar sen kommer farmor och farfar på middag och sen blir det en dusch, skönt :)!

alla får ha en trevlig lördagskväll :) tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0