and then we do it again



jajo man kan ju säga att bilden till vänster är en aning gammal
och man märker hur man har förändrats, att faktiskt jag en gång i tiden såg ut som en fjortis haha >.< , tider det !
la mest upp bilden för att visa hur jag vill att mitt hår ska bli igen,
kanske inte så blondt dock, men vill ha det så långt & fint (a).
___________________________________________________________________________________

helgen blev iallafall hur bra som helst !
fredagen tillbringades ju hos sara
och lördagen i Lomma på partaj med sara,david,thure & ahmad
mycket trevligt och mycket skratt, det gillas :)
så idag blev det en chill söndag med wallander film hos sara med samma liga
nu är klockan 00.08 så blir att kolla tv & sedan sömn
och imorn får jag antagligen reda på om jag fått någon praktik (a) tjingeling

h e l g e n s     p a r t y p e o p l e     ( :

Kommentarer
Postat av: sara

tackar för en fin bild på mig (H)

2010-03-09 @ 21:28:31
Postat av: sofia

söt :D

2010-03-11 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0