det blir bra


bjuder på en gammal galen bild


Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna

var på möte idag med min studie-yrkes vägledare Lotta och praktik är fixad.
Börjar imorgon på Skafferiet Ost & Delikatess i eslöv
kommer bli riktigt skönt att ha något att göra & personalen verkar supertrevliga!
Så nu ska man få se hur det är att stå och göra baugetter dagarna långa
verkar ju ändå rätt chill , happyfaace!
sen blir det studiebesök på folkhögskolan där jag förhoppningsvis börjar efter sommaren för att gå en förberedande linje så man har alla kärnämnen inlästa. Orkar lixom inte börja om med 94:or precis och tre år (a).
ska försöka ta tag i mitt bloggande också >.<

nu ska jag bada och sen ta en powernap eftersom jag inte somnade fråns klockan sex imorse pga av att jag inte tål sandras parfymtvättmedel. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sabina

haha vilken härlig bild

2010-01-12 @ 16:11:50
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Ine Henriksen

Vad fin blogg :)

Ha en fin kväll!

2010-01-12 @ 20:31:02
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: Julían Hernández

Fin blogg !. Ta gärna en titt förbi min :). Kram

2010-01-13 @ 00:33:23
URL: http://jjhg.blogg.se/
Postat av: sofia

taaack så mkt (: !

2010-01-13 @ 09:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0