maybe we could make it happen


tonight you look so pretty, yes you do.

igår blev det chilldag med thure & ahmad, trevligt!
idag är det tisdag, dagarna går så fort!
Blev uppringd av ett telefonföretag igår från malmö
så ska på intervju imorgon & kanske få extra jobb där, hoppas.
annars rullar allt på som vanligt
idag var jag hos doktorn, ska snart ner till stan & träffa jessica en runda
senare blir det nog en träff med lovisa (:
imorgon så ska jag på besök på folkhögskolan där jag förhoppningsvis börjar efter sommaren
& sedan blir det då malmö där jag också kommer passa på att träffa räkan

på söndag är det tåg & buss till Oskarshamn , woho !
är någon vecka närmare kreta också , längtar..

nu ska jag vandra ner till Eslöv-City haha. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad du håller igång o träffar alla ! haha ;D bra där! <3

2010-02-16 @ 19:25:07
URL: http://[email protected]
Postat av: sofia

haha ja , man får passa på när man är ledig :D

2010-02-17 @ 14:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0