det som är min verklighet, mitt liv, det är sånt som ni inte ser

När ska det ta slut , när blir det bättre , när är det nog?
tvivel kallas det..
en konstig känsla någonstans, en klump i magen & ett konstigt humör
jag gör allt för jag ska bli accepterad för den jag är
men igen märker skillnad, jag måste leva i en annan atmosfär
det är mycket jag måste leva upp till
jag vill inte vara perfekt, jag vill vara mig själv, det är allt jag vill
önskar livet var en film så jag kan trycka på rewind och göra om det
för hur fan blev det såhär fel?
jag förlorar allt ..
när jag väl har klättrat upp så tappar jag fästet igen och ramlar ner

snälla någon stanna planeten, för jag vill hoppa av.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0