gäsp gäsp..

Vaknade jätte tidigt imorse och trotts dusch och fix så blev jag klar ganska tidigt. Så en timme innan jag började så gick jag ner till jessicas praktik och prata med henne lite. Tog tåget sedan 11.36 och fast jag tog det för att komma i tid så blev jag ändå försenad för att det dumma tåget stog stilla i 25 minuter.
Och idag var det första praktikdagen på en vecka och gud vad jag är helt slut.
Ont i fötterna och trött i ögonen. Expresso house har haft full rulle idag.
Tur man har sådan bra personal att jobba med så man står ut :D.
När jag sedan skulle åka tåget hem så började Tågkondiktören och en passagerare bråka. Haha ja vilken dag det har varit..
men tänkte faktiskt vila nu fast klockan är halv 9 snart (a).
Men ikväll kommer min älskipaiij och sover här till imorgon
så vill ju inte vara för tråkig (:  tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0