oh, happy day !



pulka åkning igår med lovisa emma macke abdi & chris tror jag han hette
fyfan vad rooooligt det var! länge sedan jag skrattade så mkt.
åkte ungefär i två timmar & om vi inte hade haft så ont i fötterna av kylan
så skulle vi säkert kunna åka mkt längre.
Sedan stack jag hem till syrran så kollade vi film & myste
& sen kom alexandar och hjälpte mig med datorn, tacktack.
Och med honom hade jag också jätte roligt, inte bra att vara övertrötta haha
aja, dagen var kanon & mitt liv är på topp
idag är det fredag & har ingen aning om vad som händer O_o
var meningen att vi skulle upp till borås men för riskabelt att köra i detta vädret
nu väntar iallafall ett skönt bad & sen får vi se vad som händer
det är ju trotsallt HELG

ciaociaotjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

linser

2009-12-18 @ 18:04:42
Postat av: sofia

va?

2009-12-20 @ 17:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0