Make my wish come true, all I want for Christmas is you



julafton igår då, mycket trevligt !:)
blev först julmat hos farmor & sedan utdelning av paketer
fick ju digitalkameran sen bad,kropp & hår grejer & pengar
av mamma fick jag plattång, armband & kläder. Är nöjd iallafall!:)
efteråt så körde min syster mig&emma till sebbe så var vi hos sylle
sedan gick vi hem till sebbe & spelade spel med han & hans brödrar
senare på kvällen så åkte jag till räkans syster där vi spelade kort & hade skoj
när de sedan gick och la sig så gick vi till johan där vi drack lite
kom hem jätte sent & sedan sov sebbe & räkan här. Tre i min säng är katastof haha

dagen efter, alltså idag så stack de hem & sedan följde jag med pappa & annette till farmor, där jag åt julmaten som blev över igår & sedan såg jag tv och sov lite.
vid halv nio tiden så ringde ahmad så då kom han & emil och hämtade mig
spelade skip-bo , vann alla gångerna så klart haha
sedan hämtade vi thure så spelade vi alla alfapet där jag också vann :D
nu är jag hemma & ska sova (: skön fredag, gillas!

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0