jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses en stund



blev myspys med Lovisa igår & sedan sov jag där.
GAAAH, du är bra gums!
idag har jag varit i malmö med emma, det var väl trevligt
men blir lätt lite syskonbråk eftersom jag hatar shoppa
åkte dit vid halv ett och tog tio i sex tåget hem, snacka om att jag är helt slut nu
ska bada & sedan bara softa framför tvn :)
idag blev det också bestämt att det blir påbyggning av naglar på onsdag av amanda
& då kommer jessica älskling också hem så då ska vi med ses
veckan är ganska fullpackad med saker att göra (:

nä nu blir det äntligen bad, ciaociao

Kommentarer
Postat av: jessica

HEMMMMA HJÄRTAT! :D

2009-12-31 @ 01:09:45
URL: http://jessicajosefines.blogg.se/
Postat av: sofia

woohooo, har saknat dig;*

2009-12-31 @ 03:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0