I feel like I'm on a high, a new beginning that is my life


1 dag kvar till julafton!
tiden har gått mega fort
blir en bild på mig & min bästa vän , mest för att jag saknar honom

färgade håret igår, blev ändå rätt bra fast väldigt mörkt haha
fasth & company hämtade upp mig med bil igår kväll
felizia var också med så vi satt och kolla på när de andra slog sig osv. ändå rätt skoj
kom hem och kolla slutet av yes man med resten av familjen sen blev det sovdags
idag är det onsdag & imorn är det julafton! wooopidooo
emil & jessica är på besök så har ätit god mat & nu sitter jag här, proppmätt.
nyår är klart & fixat. SKÖNT!
funderar på att vila lite, känns som jag börjar bli sjuk O_o ..

dagens låt - medina - you and I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0