Från stan så väntar höst som fryser till, och blir till vinter över dom


skulle igentligen bara till felizia igår & se film och mysa
men sen kom frågan, "kan vi inte åka pulka". & det gjorde vi
gjorde en egen industri och försökte bygga gupp
efter ett tag kom peggy & kevin & hämta oss så stack vi till en större backe
sen hände massa galna saker, sjukt roligt var det iallafall! :)
somnade hos felizia men pappa hämtade mig idag så nu är jag hemma.
ska ta tåget 14.36 till örtofta där alexandar hämtar upp mig & sedan bär det av till nova lund, ska hjälpa han att handla julklappar osv.
nu ska jag platta håret osv & bilderna är från gårdagen om ni vill veta!:)

2 dagar kvar till julafton!
ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0